Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
29.03.2024
piątek
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Debic
Cukiernia M&K
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Informacje biznesowe
Gwiazdkowe spotkania firmowe to wielki biznes dla hoteli


Zbliża się grudzień – jeden z miesięcy o największym zapotrzebowaniu na organizowanie wydarzeń firmowych. Ma to związek z firmowymi podsumowaniami roku i spotkaniami bożonarodzeniowymi. Aż 32% przedsiębiorstw w Polsce organizuje w tym czasie eventy dla swoich pracowników. Jak wynika z pierwszej edycji ogólnopolskich badań wykonanych przez IBRiS na zlecenie Hotelu Narvil pt.: Rynek spotkań biznesowych pod lupą: Kto? Co? I gdzie? ponad 50% Polskich przedsiębiorstw wydaje na takie spotkania rocznie nawet do 100 tysięcy złotych.

Świąteczny peak eventowy
 
Grudzień to intensywny okres dla obiektów hotelowych i konferencyjnych. W tym okresie, aż 32% przedsiębiorstw w Polsce organizuje ostatnie wydarzenia firmowe w roku. Podsumowania roku działalności i spotkania gwiazdkowe z pracownikami to drugi co do wielkości peak konferencyjny i tym samym ostatnia możliwość w danym roku na zwiększenie zysku. Jak wynika z badań wykonanych przez IBRiS na zlecenie Hotelu Narvil pt.: Rynek spotkań biznesowych pod lupą: Kto? Co? I gdzie? najważniejszymi faktorami przy organizacji takich wydarzeń jest cena (80%), jakość kuchni oraz łatwość dojazdu do obiektu (po 48%). Obiekty na ten okres przygotowują się z dużym wyprzedzeniem. Aż 45% przedsiębiorstw planuje takie wydarzenie z 1-3 miesięcznym wyprzedzeniem, co piąta (22%) firma z aż półrocznym wyprzedzeniem. W tym czasie obiekty hotelowe muszą zaistnieć w miejscach, w których poszukują ich Klienci oraz przedstawić możliwie najlepiej sprofilowaną ofertę. Ponad 52% firm wyszukuje ofert hotelowych za pomocą wyszukiwarek internetowych. To właśnie promocja w sieci jest kluczem do sukcesu. Internet to obecnie najważniejsze medium, dzięki któremu firmy mogą porównać oferty hoteli. Daje to obiektom hotelowym możliwość szerokiej promocji skierowanej do idealnie sprofilowanego Klienta. Dzisiejsza forma sprzedaży usług w sieci prowadzona przez działy marketingu, reklamy, promocji i PR. To pion promocji obiektów hotelowych. O jej sile świadczy skuteczność dotarcia do wybranej grupy docelowej i niższy koszt dotarcia, niż ma to miejsce za pośrednictwem tradycyjnych mediów, czy metod promocji mówi Grażyna Kowalczyk, Dyrektor Generalny Hotelu Narvil Conference & Spa, Hotelarz Roku 2014.
 

Planowanie eventu
 
Największą grupą przedsiębiorców planujących grudniowe wydarzenia firmowe są przedsiębiorstwa usługowe (44%), firmy zajmujące się produkcją przemysłową stanowią 32% przedsiębiorstw, a co czwarta firma zajmuje się handlem. Aż 58% firm zatrudniających powyżej 250 pracowników organizuje swoje spotkania firmowe w obiektach hotelowych. Analizując wyniki badania rynku usług hotelowo-konferencyjnych Hotelu Narvil łatwo dostrzec, że gwiazdkowe spotkania firmowe wymagają dużych powierzchni dla licznych grup, a także dają możliwość na spore zyski. Jednak organizacja grudniowych wydarzeń świątecznych to nie jedyny cel obiektów hotelowych. Oprócz najwyższej jakości świadczonych usług ważne jest również zabieganie o powrót Klientów do obiektu przy okazji kolejnego wydarzenia. Jak wynika z badania IBRiS dla Hotelu Narvil, przy obecnej szerokiej dostępności usług konferencyjnych firmy mają tendencję do organizowania wydarzeń do trzech razy pod rząd w tym samym obiekcie. Dlatego tak ważne jest pierwsze wrażenie i ciągłe podnoszenie wysokiego standardu usług. – Mimo, iż internet obecnie wiedzie prym w promocji obiektów hotelowych to w trakcie eventu, a także po jego zakończeniu niezwykle istotna jest praca działu sprzedaży aktywnej. Nasze oferty zawsze są sprofilowane pod danego Klienta, a kontakt face to face, pozwala na budowanie trwałych relacji. Dzięki profesjonalnej obsłudze działu sprzedaży aktywnej zwiększamy szanse na ponowne goszczenie danego Klienta przy okazji kolejnego wydarzenia dodaje Grażyna Kowalczyk, Dyrektor Generalny Hotelu Narvil Conference

Badanie rynku usług hotelowo-konferencyjnych w Polsce zostało wykonane w I kwartale 2016 roku przez Instytut IBRiS na zlecenie Hotelu Narvil Conference & Spa na próbie 600 przedsiębiorstw (w tym 100 mikro i 500 małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach).

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleďż˝ znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Rational Robvita Robot - Coupe LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Heinz Polska Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000