1. W trosce o edukację młodego pokolenia kucharzy kontynuacja współpracy ze szkołami gastronomicznymi a za tym idące organizowanie i pomoc w przeprowadzaniu pokazów, szkoleń, konkursów i wystaw. Prowadzenie szeroko zakrojonych działań wpływających na rozwój osobisty i zawodowy młodych ludzi związanych z gastronomią.
2. Dbając o poprawę warunków polskiej gastronomii integrowanie środowiska szefów kuchni oraz osób współpracujących z nim.
3.Szerokie otwarcie się Fundacji Klubu Szefów Kuchni na współpracę z innymi szefami kuchni od 1 stycznia 2012 roku (na określonych zasadach).
4. Powołanie Rezydentów Regionalnych odpowiedzialnych za koordynację wszystkich działań Fundacji Klubu Szefów Kuchni w poszczególnych regionach Polski:
- Region Dolnośląski – Waldemar Hołówka
- Region Śląski i Małopolska – Mirek Drewniak
- Region Pomorski i Zachodniopomorski – Jarosław Walczyk
- Region Podlaski oraz Warmii i Mazur – Marcin Budynek
- Region Lubuski i Wielkopolski – Łukasz Konik
5. Nawiązanie współpracy z agencją odpowiedzialną za wizerunek Fundacji.
Od 28 listopada 2011 roku odpowiedzialnymi za wszelkie działania public relations jest firma SMARTEN
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.